Hai Follower !

Pages

Tuesday 18 August 2015

Purple Blossom Tersenarai !

Hai semua ! 


Dalam keadaan line internet yang serupa hidup segan mati tak mahu ni , aku gagahkan jugak untuk menaip entry bagi mengucapkan ribuan terima kasih kepada abang blogger Hasrul Hassan (HH) kerana telah menyenaraikan blog aku ni dalam Top Senarai Blogger Belia Cun (Part 2) ! wuhuuuu (!) terima kasih jugak aku ucapkan kepada kakak aku merangkap blogger blog Cerita Ita yang dah membantu mengiklankan blog aku ni . tanpa mereka siapa lah aku …. Gittew… hiks

setepek gambo *malu*


Semoga dengan penyenaraian aku dalam list blogger belia cun ini dapat merajinkan aku menaip entry-entry yang lebih bermanfaat pada masa akan datang di samping menjadikan aku cun sentiasa …. Aaminnn …. ahaks


PurpleNote: Busy dengan Student in Enterprise Programme (SIEP) yang mana amat menguji tahap kesabaran aku. 

1 comment:

  1. hahaha...good luck... pssstt.. dah ada iklan nampak.. hehehe...

    ReplyDelete

Tweet Tweet