Hai Follower !

Pages

Friday 1 March 2013

"how about we grab something for breakfast, my love? :*"





minggu yang amat memenatkan !!!! pffffttt . =..=



lepas berpenat lelah berlari ke sana ke sini mencari lecturer sbb nak mintak tandatangan pasal aktiviti aktiviti yang selama ni aku ambik bahagian , aku berjaya untuk bergolek golek di atas katil dgn jayanya . Alhamdulillah . :D


tapi sebelum kita golek golek , tekak yang meronta ronta kehausan ni harus lah dibasahkan dgn air mirinda oren + ais 20 sen . pehhhh ~


sila abaikan segala beg, dan wayar yang berselirat itu ye ? teehheee ~



satu lagi minggu yang memenatkan telah berjaya ku lewati .. HAHAHA *gelak gagah* . bukti ape memenatkan ? urat urat aku kat kaki ni banyak yang tersalah location kot . sakit ! dua dua belah lak tuh . nak nak , dua dua belah penah terseliuh dulu . fuhh . *peluh*


kita tolak tepi dulu sakit tuh ye , nak cerita sikit ... ok , the story begin .... now ..... ececececehh :D


pagi hari jumaat penghulu segala hari ni memang ada kuliah biology dan disusuli kuliah math , nak dijadikan cerita seorang budak perempuan yang aku sangat benci duduk kat belakang aku , kira dah dekat dekat ngn pintu belakang dewan kuliah la kiranya , ape ntah nasib aku , da la kne duduk dekat barisan belakang belakang , jakgi boleh pulak duduk di hdapan budak yang aku tak gemari ni . huh . 



pasal pe aku tak suke dia ? itu yang  korang nak tahu ? haihh , aku cerita lain kali la , yang penting aku memang cukup cukup tak suka dgn budak yang tak reti hormat orang tua ni , lebih lebih lagi , orang tua yang sepatutnya dihormati itu adalah mak aku . i repeat , MAK aku ! 



ok , kita teruskan lagi , waktu kuliah bio tadi , ada sedikit maintenance yang dibuat kat komputer lect kat depan nun haaa . *menunjukkan jauh* . hehe . jadi , lect bagi soalan then bagi kitorang cuba try test buat . :D . tgh tgh sibuk tuh , member aku , Nani,  cakap kat aku , yang aku perasan tak bahawa budak yang aku tak suka tuh dah hilang ? aikkkk .... aku tanye balik , budak tuh gi mane ? 



Nani tak jawab , Nani just tunjuk fon dia kat aku , TWITTER . twitter boypren si budak pmpuan ni , tweet ape tau ? tweet macam kat tajuk aku tuh ha ... mak datuk ... gi breakfast ghupenye ... HAHA . sweet tak ? sweet la weyh ... demi memadu kasih , sanggup kluar kuliah ni semata mata nak breakfast nugget singgit sesame ? :') 


lepas kuliah bio habis , budak pmpuan ni tak balik balik lagi , oh ye . budak pmpuan ni kluar ngn kawan beliau . kira dua dua lah tak balik lagi ni ... lect math masuk ... ajar punye ajar .. sampai 45 minit , baru si budak ni balik dari breakfast . :) . beliau dan rakannya itu baru nak keluarkan nota , lect pun menyudahkan pembelajaran untuk hari ni ... and spontaneously budak ni cakap . "ehh , dah habis ? cepatnye?"  =..= *ni muka aku mase tu .*



cepat kan kuliah habis ? tak sempat nak belajar ape ape lagi ... :( .. 



errrr ... pada pandangan aku yang tak berapa bijak ni la eak , ermmm ... belajar dulu kat matrik ni betul betul , pastuh ... masuk u . pastuh ... baru ngurat lecturer kat u . eh eh eh , salah salah . hehe . ok , aku tak salah kan dorang yang couple , i love u , u love me ni...... coz we all remaja kan ? curiosity amat lah tinggi . cuma , even kau rindu , tunggu la waktu gap kan ? tak payah ganggu waktu awek bakal isteri kau atau pakwe bakal imam kau tgah study , esok esok ... if hubungan bawak ke kawin , menyesal tak sudah sbb tak dapat keja yang bagus, rumah tak besar , kereta tak best , dating kat bawah jambatan je.. because of masa kat matrik , main main ... asyik skip kelas ... dating je kejenye ... itu KALAU hubungan sampai ke kawin , kalau putus kat tgah jalan ? dah langsung tak dapat apa apa . yang dikejar tak dapat , yang dikendong jatuh bergolek golek . ^_^






fuhhh ~ bila baca balik benda ni sebenarnye sbagai peringatan kat diri sendiri jugak ... bukan pandai nasihat orang je ... tapi perbuatan orang tuh sebagai pengajaran untuk kita , perlu ke kita jadik macam tuh jugak ? perlu ke kita korbankan harapan dan pengorbanan orang tua kita semata mata sebab BF or GF kita ? hmmm .. memasing ada jawapannye kan ? :') . budak perempuan tuh takpe kot . sebab even tak pandai nanti beliau still boleh sambung business kluarga, heee ~



dah , lain kali jangan buat lagi tau ... kalau pun nak skip sgt kelas , skip then gi buat solat istikharah , betul ke tindakan kau pilih dia tuh jadik makwe or pakwe kau . hahaha ! :DD . ewahh , pandai cakap orang ! 


akhir kata , semua dijemput datang ke konsert hafiz hamidon di dataran wawasan malam ini ye ? wee ~ wee~ . bye , assalammualaikum . :) 





2 comments:

  1. susah nak cakap... nanti budak tu jawab balik "ah...pedulik apa ko?"
    ye la budak2 pandai kan?

    eh hafiz hamidun? kim salam eh... hihi...

    ReplyDelete
  2. pandai sangat .......... =..=

    hafiz hamidon tuh org tak gi jumpe pun .. HAHA

    ReplyDelete

Tweet Tweet