Hai Follower !

Pages

Thursday 8 March 2012

KurA - KuRa p0n DaH pNdAi berCiNTa ?

Assalammualaikum .
 


huh . tg0k taj0k dah kan ? ape itu kura-kura ? menatang kan ? bet0l takk ? yang dua alam tuh ... ha ... dats is it . itu ah dy . k0rang tau ? dah pndai bercinta dah makhluk ALLAH ni ... 0leh sebab kepandaian sangat beliau dalam bidang percintaan , sehinggakan keluar la cite CINTA KURA-KURA . 





h0k ni larhh yang aku tg0k tadi ... h0ho .. ! best best ! aku suke gaye aeril zafrel tuh . pndai pelak0n pelak0n dlm cite nieyh mainkan watak d0rang .. terutamenye aeril zafrel . pendek kate aku tg0k cite nieyh sebab aeril zafrel . sekian . haha .







nak buat cite tipu siket . actually , aku yang sepat0tnye duduk belakang aeril mase naik bespa vespa tuh .  dan bukannya pmpuan tuh  . SHIT ! puihh . tapi nak wat cemane time sh0oting filem nieyh aku x ade kan .. aku .. aku kat ....... err... kat ...... weyh , k0rang dah makan dah ? *tukar t0pik .




dis is my future pakwe , bila aku dah putus ngn muslim nanti .


nampak kan tulisan tuh ? s0 , jgn nak ngurat ngurat bagai . nampak tak kat dahi beliau dah ade c0p azza mastura sdn . bhd . ? tak nampak .... ? kalau tak nampak ... alamatnyee ..________ ! *sila sambung . tak sampai ati nak cakap plakk . :p



malas nak cite sin0psis nye , kang lau cite nieyh tak dapat kutipan yang merangsangkan memberangsangkan , aku yg kene tanggungjawab nnti .s0 , jika nak teng0k sila berkunjung ke pawagam berhampiran .



sekian . adi0s ! :p





n0tapurple : muslim ahmad tetap yang utama kat ati . aeril zafrel n0 dua , aar0n aziz n0 tiga ... bla bla bla bla ...fahrin ahmad n0 10 . fuhh . dah .

2 comments:

  1. asal blog saya takde kat blog awak suka? bukan awak suka baca ke? hehe...

    ReplyDelete
  2. err .. saye p0n dah pening dah nie ... nak menyusun atur bl0g nie .. manyak payah w0o .. line p0n nak maen s0rok s0rok .. nanti line 0k , saye senaraikan bl0g awak ye akak ku sayang .... :))

    ReplyDelete

Tweet Tweet