Hai Follower !

Pages

Thursday 8 March 2012

HaNg Up ! ^_^

hai sume ! Assalammualaikum !



Alhamdulilah ... ari nieyh pade hari yang mulia , ditemani bunyi lelabah membina sarangnye ... k0rang masih berpeluang bace entry aku nieyh . bersyukur larh kite , k0rang masih hidup ag kan ? haha . :p



ari nieyh mcm biase . sebagai pelajar di sek0lah memandu , aku akan membahayekan nyawe cikgu memandu aku tuh . ala , mcm bese . aku kalau tak tekan minyak sampai 140 km/j tak sah . *ukeyh . sila jangan pecaye .



weyh weyh . ala , aku bawak 60 km/j je tadi . masih me-maintain-kan tahap kes0panan dan kesusilaan aku ... well . gadis melayu terakhir nieyh wei ... :) *senyum ala ala ayu .. 



tapi ari nieyh ade gedeban sikit . abg tuh bagi aku duduk kat sebelah member aku mase dy drive . uittttt aii .. ase kecik bes0 kecik bes0 jantung aku nieyh . yelaa ... memasing x ade kelayakan sepenuhnye ag kan ? kang tak memasal tak sempat mak aku nak timang menantu lelaki bungsu . *aikk . timang ?=..= . ala , bukan ape .. aku tak kesah lau tak dapat kawen p0n .. tinggal aku tak nak hampekan harapan mak aku jee ... *muke menipu siket siket . :p . lepas tuh turn aku plak bubuh nyawa kawan aku nieyh kat hujung tanduk . haha . menjerit jerit dy . mcm nak kene cabul ngn aku lakk ? rilek sudah .. aku still pmpuan yang n0rmal ye . harap maklum .



pagi sampai k0l 2 aku kat sek0lah memandu tuh . jumpe pakcik miang as well . huh ! ==" . nyampak makk .
menurut perancangan aku dan kengkawan . iaitu tiqa dan ira , kami akan same same meluangkan mase yang berharge kami dgn care yang tidak berharge pade petang tuh jugak  . errrr . *cemane tuh ek ? ngee ~ .



sampai jee kat Kluang Parade , dgn bergegasnye aku dgn ira beli tiket wayang dulu . see ? tgk wayang . agak membazir di situ . =..= tgk cite ape ? yuhuu . next entry ah aku cite keyh sayangs ? sab0 sab0 .. huhu ^^ .  3 minit 42 p0int 8 saat kemudian tiqa menyusul dgn termengah mengah . *kon0n penat lari . kej0r kit0rang . haha . :p



wayang actually dah start k0l 1.40 petang . but , kit0rang masuk lewat 5 minit . 0k ape kan ? hukhuk . bukan apee .. malas jee nak tg0k iklan iklan bagai tuh kan . :p .



habis wayang , kit0rang buat wayang . ehh , eh salah , kit0rang kuar wayang ... haha ! kuar dari wayang , jejalan . beli pin tudung , pi urut badan kat mesin tuh , *masukkan singgit dulu . wakaka . pastuh , lari turun bwah jumpe .............. kawan .... aku . :p *hai sham !



bla bla bla ... b0rak b0rak , sampai air liur dah abes sehinggakan aku terpakse mintak 0rang derma air liur sikit kat aku , baru kit0rang gerak balik . :p



keyh , skunk aku penat . siyesly . :( . padan muke kan ? haha . hei .. nak mandi jap . bubuy musyuk semua ! :*






n0tapurple : rase nyawa aku dah dekat naik keta ira bawak tadi . thank g0d beliau dpat memandu dgn jayanya . ibarat cubit peha kanan peha kiri terase . *erkk ? apakah ?

No comments:

Post a Comment

Tweet Tweet