Hai Follower !

Pages

Sunday 11 March 2012

biLe LarH nak JumpE tEpi JaLan ?

hel0 hel0 sayangs ! Assalammualaikum . =) *selamat pagi cikguu ...




penah takk k0rang minat dkat s0mething nieyh sampaikan berharap bahawe satu hari nanti , k0rang jalan jalan pastuh tersepak mende yang k0rang nak sgt tuh ? penah ? aku ...... aku emang penah ! selalu sgt harap mcm tuh ! hakhak . *pengakuan yang tulus lagi suci  nieyh ! =..=



tgah belek belek tenet tadi , ternmpak mende nieyh . nak tau mende ape ? j0m . KLIK SINI ! 



s0 ? dah tau kan ? errrr ... belikan .... b0leyh ? huhu . mahal k0t .... tapi .. b0leyh larhh eah belikan......... @_@



k larhh . aku nak mintak k0rang belikan tuh jepp .. lau x nak belikan sudah ! aku merajuk selama 2 minit 19 p0int 9 saat ! TITIK .



 haha . :DD tenks layan gile aku pepagi nieyh . hukhuk . ^^ bubuy musyukk semua ! :*



n0tapurple : aku kene kump0l duit nieyh ! tapi .... aku fail bab bab menabung . DAMN ! ngee ~

No comments:

Post a Comment

Tweet Tweet