Hai Follower !

Pages

Sunday 11 March 2012

0h ! tidAk ku SaNgKa ...

Assalammualaikum . *lagu backgr0und yang sedih semasa entry ini ke udara . ewaahhh !



ape kab0 ? sihat ? Alhamdulilah ... bersyukur larh sebab mampu lagi menyedut 0ksigen dan larutan larutan gas lain masuk ke badan kita kan ? *erkkk !



ukeyh . sambung balik . ape yang aku nak share hari ini adalah ........ *lagu sedih masih ke udara ketika ini .
nak tau pasal ape ? *fuhh ! berdebar y0u ! 




 aku .................sila amek perhatian eah ... sekali jepp aku cakap nieyh ! aku ........





DAH POTONG RAMBUT .



ukeyh . lega asenye . dapat gak aku luahkan kat bl0g nieyh . kalau tak luahkan , aku ase se0lah 0lah aku terkena buatan 0rang yang mane diuji dgn penyakit sembelit yang amat menggerunkan .. erghhhh ! 



tepat jam 4.15 petang tadi . rambut aku telah disembelih menggunakan gunting dalam lipatan . ehh salah , gunting yang dahulunya dibeli di pasaraya C0WB0Y , kuantan pahang . FYI , gunting tersebut tujuan asalnye adalah untuk membelah perut perut ikan . atau secara rasminya digunakan untuk memasak . tapi , aku menghalalkan segalenye ari ini ! mujur larhh ! mujur larhh ! tiade pendarahan berlaku sewaktu sesi penyembelihan berlangsung ... Alhamdulilah . ..



rambut yang dgn jayenye aku pelihara seperti menatang minyak yang penuh selama DUA TAHUN , telah disembelih 0leh abah kesayanganku tidak sampai 15 minit ! lihatlah ! betape pantas dan efficientnye gunting tersebut . untuk pengetahuan k0rang , sebenarnye ... aku su0h abah aku sembelih rambut aku tuh disebabkan satu perkare ....t0long ! jgn tanye ape sebabnye !












aduhai ....... asal nak tau jugak ?! dah aku terpakse gtau . ^^ . act , mase belaja m0to , bila aku pakai jeee helmet , aku punye helmet tuh mesti tertenggek , sebab , rambut aku yang terlalu tebal , hakhak ! pulak tuh aku sip0t ramb0tnye .. mane tak aku punye helmet tertenggek , 0leh kerana aku bimbang akan digelak tawekan 0leh para JPJ nanti , aku mengambil keputusan ini ! aku tak mahu JPJ tersebut kehilangan darah yang banyak kerana pecah perut mengetawakan aku . tiada lagi sebab semurni itu . aku akan pastikan pengajar es0k tidak akan nampak ke-tenggek-an aku lagi .



dan dan ..... member seangkatan yang bernama nur syahirah zainuddin menghantar pesanan kepada henf0n samsung galaxy n0te ku . *tipu . beliau mengatakan  bahawe kelas es0k CANCEL sebab ? sebab takde 0rang nak ajar keta ! hampeh ! kalau aku tau demikian , buleyh larhh aku tunda ari rabu nanti untuk sembelih rambut kesayanganku . tapi apekan daye ? terlajak perahu b0leh di undur , terlajak sembelih ? rambut aku mangsanya . geram kepade diri sendiri . uhuk !



k0rang nak tg0k ke rambut aku skunk ? nak .? ukeyh .. jap eah ....









MANYAK BUL0K LU PUNYA MUKA ?
ITU AURAT MAA .... 
MANA B0LEYH KASIK TUNJUK SAMA LU ORANG ? 
hakhak ! :D . 
*memasing dah wat muke teruja nak tg0k aku tnpe tudung . ngeh3 ~




ye , memang aku fed up , tapi wajah ku bukan sebegini .




itu saje yang mampu aku k0ngsikan . habis dah bantal nieyh lencun dgn air mate aku . punye larh sedihh ! hakhak . tapi , c0meyh gak rambut aku cenggini . welll ....i memey c0meyh . pendek kate tak rugi muslim kapel dgn i .... *ewaahh !



k ah ! nak sambung nangis lagi ! :DD . bubuy musyuk  :*  ! 0h ye , jgn lupe neng0k ment0r ngn Lee Chong Wei final malam nieyh ye ! ;)






n0tapurple : gunting yang digunakan itu belum din0dai lagi dgn kesan darah yee... baru lagi tau ! jgn nak pker bukan bukan ! gunting lain x ade , s0 , jgn memilih ! rembatt jee ape yang ade ! :D







No comments:

Post a Comment

Tweet Tweet