Hai Follower !

Pages

Wednesday 15 February 2012

hEy ! SAyE MinAt kaM0o ! :)

Assalammualaikum semua ! :)) .




haisshh . pasan x kat atas tuh ? d0uble d0uble smile tau ! heeee ~ ukeyh . x ade ape yg special sgt p0n tntg tajuk entry tuh . bese larhh kan ? aku mmg suke sgt meminati bende bende yg k0rang semua rase n0thing special p0n kann ? *sedar diri . ^^



actually  aku memang sangat sangat MEMINATI lelaki yg ade bl0g . haihh . x tau nape . 0ps , bukan gatal ukeyh .. cume.... nampak sgt sgt SWEET ! aww ~ lebih lebih lagi kalau ade bl0gger yg menti0n tntg s0me0ne yg berjaya attract dy . emmm . x kire ah awek dy keh , atau girl yg dy minat . ! btambah tambah sweet ! :D



 manis sangaaatt ~ :)) . mcm menatang nieyh ! *srupppp ...=='



selain daripada sweet , bl0gger bl0gger lelaki nieyh nmpak T0MEYH ngn MACH0 c0z ade bl0g . ye larhh kan . bl0g kan macam diari , mcm yg kite tau larhh , selalunye yang suke tulis tulis diari nieyh dak dak pmpuan jepp rite ? s0 , secara lngsung if lelaki ade bl0g ? pehh . mcty dy caring + gentleman kan ? *imaginasi . erkk . x eah ? lau k0rang ckap x ..... errr... err... aku ... aku ... aku dulik hape . :p



 walaweyhh . ayam nieyh p0n nak jadik mcm lelaki yg mach0 mach0 nieyh ! :)




muslim . saye suke awakk ! 



erkk , s0ri . termasuk plakk pakwe aku yg mach0 kat atas nieyh . *sila abaikan ayat at bawah pic tuh . =..=



wat eva ! kesimpulannye . aku suke lelaki yg ade bl0g ! jgn tnye nape kalau aku f0llow bl0g lelaki lebih dari bl0g gurl ! huhu . ^^ . ladies , jgn nk muncung sgt eah ? hehe ... lek ah , aku akan f0llow bl0g yg aku minat ! :)



lalalala ~ ase senang ati dapat luahkan bnde nieyh . *da lame nk tulis entry pasal nieyh sebenarnyer ... akhirnye ! hari ini , tertulis jugak ! hek3 .



k larhh .. until then , chewahh .. penat menaip bebanyak ! lau ade yang sudi nak bace , kire berbal0i gak kan .. lau x ade ? aiseyh ! :p , ah . dulik hape aku . *tenks sape sudi bace . :) amat menghargai . >,<



 tenks musyukk semua c0z bace entry kali nieyh .. :* bubuy !



n0tapurple : sebenarnyerr payah cket bnyak nk jumpe bl0gger lelaki kan ? sebab tuh biler terjumpe , ase mcm bes jepp . kekadang ade yg ag hebat . mcm ben ashari tuh . telan air liur jepp larhh . *gulp .

No comments:

Post a Comment

Tweet Tweet