Hai Follower !

Pages

Tuesday 14 February 2012

bUbYe SaYAng ..............

uhuk uhuk ! Assalammualaikum . :)


da lameee x update bl0g purple nieyh .. haihh . rindu nak menaip . >,< . s0 , wat's up k0rang ? sihat ? alhamdulilah ...aku jepp bat0k x bebaik ag .. uhuk ! *buat muke kesian . 


neng0k bl0g k0rang semua tadi , wuy00oohh .. lawa lawa + cantik cantik + hensem hensem meyh ! terase kerdil lakk diri aku nieyh lau nk berdiri sebelah k0rang . *ececeh ... memang aku pendek x cukup inci p0n .. =..=


ukeyh . sekarang nieyh sedang menanti lesen L sayang aku , ira t0k disiapkan . sebab ape ? sebab aku nak saing pi latihan nanti ngn dy .. da larhh dy praktikal kereta ari tuh lmbat kan ? x kan aku nak tinggal plakk ! :p . x sampai ati seyh . aku punye lesen dah siap dah ... tggal tggu ira punye jepp . then , aku , ira ngn mahira akan turun bandar kluang ag ... sampai larh aku da selesai semuanye nanti . :) . lambatnyee ... 0_o



sementara tuh ? aku duk umah , bangun tid0 , basuh kain baju , masak ape yg pat0t dan 0nline sampai lebam ! lau 'ade' mase ptg tuh pi jejalan ngn ira . ehem ! memey aku sentiase ade mase . petang tadi p0n sempat sampai gunung berlumut . hukhuk ! tenang pkiran . tapi terus balik lepas nampak makhluk ALLAH yg t0meyh . abg BER_K . *sile masukkan hurup U kat ctu . mekasih . :)



selain tuh , anak anak sedare tersayang dah balik umah di0rang , setelah mghabiskan mase berharge kat umah at0k beliau nieyh . :) . ari ahad ari tuh d0rang balik sane . ehem ! m0kcu rindu awak semua sayangg ! :( . siyes . terdengar dengar s0re bebudak 2 0rang tuh at umah nieyh . haihh . rindu nk dgr bby nangis jugak . :( . take care kat sane eah abg l0ng ngn abg ngah ! :) jge bby husna !


 bubye .. hukhuk .. :(



siyesly . sedang merindui awak sayang sayang m0kcu ! :(



haihh . padan muke aku . mase d0rang ade x nak cium cium bebanyak ! hahaa ~ x kesah ah . nanti k0rang balik , ciap ! :)) .



pehh . egtkan bubye sape tadi ek ? anak sedare aku upenye .. again ! tetipu ngn tajuk entry . haha . c0p c0p ! bukan salah aku ukeyh . k0rang yang x bace lagi dah nak salah salah anggap ! . haha . :D .



ehem ! da k0l 9 dah . nk tgk vanilla c0klat dulu . bubuy musyukk ! :*



n0tapurple : t0meyh beruk beruk kat gunung tadi . ^,^ . 0leh sebab malu kat beliau , kit0rang alek cepat tanpe sempat sentuh air ! >,< . SUMPAH rugi ! haihh !

2 comments:

  1. haha..thanz snggup tunggu dear..terharu asenye..hehe

    ReplyDelete
  2. al0lo ... tharu ? ha , pi nanges . bgune gak air mate kau lau nk buat minang putri gunung ledang ek ? hahaa ~

    ReplyDelete

Tweet Tweet