Hai Follower !

Pages

Saturday 21 January 2012

sAtU 'HAZARD' dAh LePaS .. :)

hel0 hel0 ! Assalamualaikum guyz ! :)


da mamam ? sihat x ari nieyh ? aku yang sihat nieyh bertambah tambah sihat sejak SEMALAM ! haihh ~ eleh wat wat x tau lakk ! hehik ! walaweyhh .. aku kan amek TEST K0MPUTER semalam .. bersamaan dgn ari Jumaat [ 20/1/2012 ]

da result ?? HAHA ! LULUSS larhh weyh ! ;DD , *m0od :tersangat suke smpai ase nk lel0mpat !
markahnye .... 47/50 ! hesshh , x sangke hebat gak aku nieyh ! same ngn Prefect Perfect larhh ! *bajet tersangat pandai .. ;p 


kengkawan aku yg laen ? 0p c0z larhh sesame lulus ! 0rg kate sehidup semati selesen bersame kan .. *chewah ! markah di0rang semua hebat hebat .. si dak mahira dapat 45/50 .. *s0klan dy sush cket k0t .. haha .. dak ira dapat 46/50 .. haa.. macam susun anak tangge lakk kan kit0rang punye marks ! hehehe .. x meniru keyhh , masing masing tak0t ! hahaa ~


lepas jepp semua pekare yg nak diselesaikan kit0rang semua turun bawah dgn gembira sambil nk tep0n abg yg nak amek kt0rang tuh .. 0pss , lupe nk gtau , mase test td , f0n semua kene matikan n bg kat akak yg bertugas tuh ...f0n si ira emg x leyh nak matikan bb lau nk di id0pkan  balek mmg ade care dy yg agak pyah cket .. haha , jdik , smpai ke rumah larhh f0n dy nieyh 0ff terus ! hahaa ~ 


f0n aku plak trabel jepp manjang ... aiseyh , riben dy r0sak aku rase *sebab da bnyk kali r0sak tang tuh ..    = =" jadik , lau aku nk tep0n mmg k0mpom abg tuh x dgr kan .. si mahira , kedit x derk , mak aii , pi t0pup dulu .. da tep0n berat0s banyak kali baru abg tuh angkat n gtau yg dy terperangkap dlam kesesakan lalu lintas .. *ceh ! jam larhh .. :)


sambil nak menunggu tuh ini larhh antara perkara yg sempat dilakukan :





























fuhh , muke t0keh kedai at blkang tuh p0n da mcm kelat kelat s0ur gtuh .. haha ! ade keh p0sing p0sing dpan kdai aku ! hahaa ~ 


semuanya bjalan dgn lancar lepas abg tuh cmpai setengah jam kemudian ... :)) lepas nieyh .. kami akan bersame same ag t0k te0ri n praktikal ! l0ve it sayangg ! :) 


p/s : alfatihah buat penyanyi lagu febret aku .. KEMBALI SENYUM .. ALLAHYARHAM IZWAN PILUS ..  


keyhh , tenkz kepade sesiape yg dah bace fatihah dan dah bace entry kali nieyh .. sayangg kam0o semua musyukk ! <3 bubuy !  

No comments:

Post a Comment

Tweet Tweet