Hai Follower !

Pages

Tuesday 10 January 2012

iNi LarH jaDikNyeR biLA beRGeLaR EX stUdenT !

hel0 heL0 !

uhuk , Assalamualaikum .. haha , gel0johnyee ek , wat entry tapi x pandai nak bagi salam ..haa , da bagi salam daahh , anda anda semua cmane ari nieyh ... ? sihat ? Alhamdulilah ... dah MAKAN ?? huhu .. ^^ nape ek agak agak aku BES0kan ejaan makan tuh ? x tau ke makan tuh ape ? ala.... lau manje manje 0rg cakap da mamam ? gituu ... hehik ! *ngaku , selalu aku yg cakap macam tuh ...= ='


jadik 0p c0z larhh entry cik azza mastura ari nieyh berkenaan dgn makanan .... sebenarnyer .. ari tuh neng0k tb ade rancangan masakan .. pastuh , ala ala macam jadik mer0yan nk test masak benda alah yg di0rang tunjuk tuh .. hahaa ~ cess , nieyh sume sebab Chef Riz tuh larhh pengaruh aku .. haha


ape dy egt dy s0rang jepp ke pandai masak ? aku p0n b0leyh ah ! *fuhh .. cakap dgn muke berpeluh .. haha ~ actually , nmpak mcm sedap jepp kan ..tuh yg ase nk try ... jadik ptg tadi .. aku berteman kan abah tersayang pi larhh ke bandar pade asalnye dgn tujuan mendaftarkan aku ... ehem ! *jgn nk nyibuk aku daftar ape eaa...  setelah itu , kami bergerak menuju ke ECONSAVE .. yuhuuu .... di situ larhh aku bersh0pping sakan beli barang barang t0k masak .. 


aku kalau pegi supermarket nieyh mate aku mmg tertumpu kat bahan bahan basah jepp .. haha ~   jgn x percaya kau ! aku msty akan carik benda yg b0leyh aku masak mase ade kat umah .. ye larhh ... h0bi masak kan kalau b0ring ... family larhh jadik mangse mengkritik masakan aku ...siap ade juri pengkritik tetap weii ... ahha ~ :)
  • MASAKAN BARAT = MAK
  • MASAKAN MELAYU = ABAH

stelah ciap men'shopping' ape yg perlu ... tr0z balik ! x tggu ape daahh ...huhu .. egt nak masak jepp kat pale aku nieyh .. hehe ~ nak tau pe yg aku masak ? j0m , layan gambar jap ... >,<


TADAAAAAA : ITALIAN FETTUCCINE !

nyamm3~  ade s0tong..
 camane nakk mamam nieyh ... x ade sudu @ garpu ? hehik ! nahh , amekk ! pi melantak ... :)


sila kan mamam ! =P

YIPPII ! *sambil l0mpat l0mpat ... hahaa ~ resepi baru cuba .. b0leyh than sedap ah ... aku ngaku ! aku ade impr0vising cket ... ciap letak bunga kantan .. haha ! tekak 0rang melayu kaann .. x b0leyh nak ubah punyerr .. hehe .. bluueeekk .. =p 


 sebenarnyerr , hati x bape puas sgt ... ade satu hajat ag bl0m tertunai .. aku tgah gian nak cuba masak lasagna pulakk ! ahha ~ alarhh , yang kartun garfield suke makan tuh .. hehe .. cam sedap .. dan sebagai intr0 nyerr ... aku dah beli bahan bahan nyerr jugak tadi :) ... es0k lau sempat , aku nak try n err0r ! 

dunt w0rry .. ape ape p0n akan aku pastikan lau aku masak lasagna tuh aku akan snap da pic sbl0m mamam .. hehik ! nanti leyh larhh nak share share rupenyerr ngn k0rangg ye tak ... hehe ~  


tenks sudi jenguk entry mushukk nieyh .. hehe , sayangg k0rangg larhh wei !! <3 


kaayyy , bubuy ! :))

No comments:

Post a Comment

Tweet Tweet