Hai Follower !

Pages

Thursday 8 December 2011

KeNdUri @t kaMpunG ..

HeLo HeLo heLO ... !

haha , gilerr ahh , keje aku nieyh asyek blogging jep kan? well , bese larh orang lau da lepas spm .. duk umah sepenuh mase , mesti ade mase terluang gituu kan ? jadik , mestilah mase itu digunekan untuk perkara berfaedah (berfaedah larhh cgtnye ekk ? ) haha !


hari tue da janji nk cite pasal kenduri sepupu aku sunat berkhatan kan ? *ayat sopan cket azza ..  Haha ! ok , sebenarnyer majlis tue ,  telah dirancang untuk dihadiri oleh kaum keluarge sebelah mak aku , k0non kon0n , rewang adek beradek jep larhh , tapi oleh sebab ade pekare yang x dapat nk dielakkan aku dan fmily x dpat larh nk stay bermalam kat sane (pada 3/12) ..*bukan pemalas nk rewang okaay ? ..

so , abah decide kit0rang dtg sane pagi pagi mase ari kenduri tue ... *kire nk tebus mase tue balik larh .. haha , malam sabtu tue mak aku da ckap dengan aku , "tidur awal .. tidur awal ..kau tue da larh siap lambat " , tapi aku nieyh bukan larh anak yang baek cgt , tid0 lelambat kan .. ha , ameekk kau ! bes0k pagi bangun da lewat , mandi p0n lelame .. berSOLEK lagi ah lame ... haha , sudah nyerr , cmpai kampung aku yang kat Parit Ibrahim , Simpang Renggam tue da puk0l 9 stengah pagi .. haha , *x lerr lambat cgt an... mak aku jerk cuak cgt ... blueekkk , ;p ...


sampai sane jumpe sepupu sepapat yang mmg same otak gile gile ngn aku .. haha , x egt ape daahh ...


nana ngn sate satenyer ... bajet pr0 ! ;p


actually , inilah yang sbenarnyerr terjadik malam rewang tue ... diorg bakar bakar sate larhh weyy ! uwaaa.. ! x pat j0in ... hesh , seb bek time ari ahad tue d0wg bakar lagi ...dapat gak larh merase.. hehe ..*nana , jgn mara... haha , aku curik gmbr fb kau kaayy ..


kenduri tue berlangsung dgn cgt cgt meriah larhh , c0z , pakcik aku tue anak kecik kecik ag , jadik x penah wat keja kawen .. oleh sebab pakcik aku tue rajin pegi keja kawen umah org .. org pon dtg umah dy... sambutan meriah larhh , even bebudak a.k.a sepupu sepupu aku yg nk kne sunat tue p0n aku tgk relek jep .. macho ur adek adek kak azza ! terbaaeeekk ! haha .



haha , nmpak x muke nk tergelak ? ha.. nieyh sume salah bebudak lelaki bebudak bujang yang karoke kat belakang tue .. smpai sekarang aku kompius , diorg ari tue menyanyi kew belajar mengeja ? haha , *bajet suare sedap sgt ... ;p ..  


tapi emg bezz ! haha , minx minx akan datang ade ag kenduri macam nieyh untuk keluarge kite yep ? huhu ,  ok larh ... cukop cukop larhh kan .. kang korg muntah plak bace entry aku pnjang panjang.. bubye !


p/s : kepade sepupu sepupu yang bace ... aku sayangg k0rg ... <3 ngee~

No comments:

Post a Comment

Tweet Tweet