Hai Follower !

Pages

Friday 9 December 2011

Errr...B0leY mInUm Ke TaK nIeyH ... ? =='



haii sume !

ape macam hari nieyh ? ade baikkk ? ha , hari nieyh aku nk share something yg kite sume mungkin x terpikir akan ade 0rg yg tergamak melakukan perkare bodoh sengal cm nieyh ckaly .. fuh , cuak an aku punyer intro?


okaay , sebenarnyer ari nieyh aku nk kongsi citer pasal berita yang disiarkan pada beberapa hari yang lepas kat TV7*actually , aku lupe tarikh ari tue .. , k0rg da dengar ? bagi sesiapa yang mengikuti berita kat TV7 tue maybe da dgr cite pasal perkare nieyh kan ? tapi bagi org yang jarang bukak tv cam aku nieyh *macam bagus an x bukak tv konon , boley jalan larhh kau azza ...ha , yang x tgk TV7 tue for sure mesti korang nk tau kan  .. 

berita hari tue cakap ... jangan beli atau mengambil minuman yang dikeluarkan oleh syarikat pepsi . ha , aku short kan jep isi penting berita tue , ha ? nape ek x ley minum ? 


sumber mengatakan bahawa ade sorang pekerja gila kat syarikat nieyh telah memasukkan darahnye yang mengandungi virus HIV AIDS ke dalam air-air minuman tersebut ! ! mmg unresponsible btol larh perlakuan macam tue kan ? hesshh , so , berita tue ckap , buat sementara waktu nieyh .. jgn amek minuman minuman yang berasal dari kilang tersebut ... nk tau contoh minuman ? jom , layan gmbar ....

air pepsi ... sedap ek ?

brrrrrr ! haha , coca cola !



                         
dua-dua air yang tgah bertinju kat atas nieyh .. =P
                                                 
7UP !


 
enjoynyer minum ek ? huhu ^^

                                       
itu antara air bergas berkarbonat yang selalu kite beli larhh kan ? *terpengaruh btol tgk iklan dia yang refreshing gler gler tue ... haha , tapi don't forget ur eaa , selain dari air air yang berkarbonat nieyh .. syarikat pepsi nieyh turut mengeluarkan jus jus yang mmg selalu attract kite punye pandangan .. antaranya ....

trooppiiccaannaa ! hehe


lagi satu nieyh ...


yang nieyh payah cket nk nmpak .. aku pon x penah beli .. hek3 ..

stakat tue jep produk syarikat nieyh yang aku tau ... aku x pakse sesape supaya jgn minum air air nieyh , depend k0rg ur nk percaye or x .. tapi memang elok pon lau kite x minum air cam nieyh kan ? macm abah aku ckap 'baik ko minum air masak jep dik ... kita tau asal usul air tue .. ' haha , senang kan ? lau ase haus sesanggaatt .. minum jep air masak .. kompom kompom baik tok kesihatan kita .. ngeh3 ...


kesimpulannya , banyakkan larh minum air masak tok menjga kesihatan luaran dan dalaman kita .. *chewah !
tapi siyes ! aku mmg tgah mgubah tabiat aku tok lebih banyak minum air masak .. x salah kan lau kita berubah ke arah yang lebih baik .. ? *fuh .. ayat kau azza .. meleleh ... 


ok larhh weyy , yang penting .. jage kesihatan kita , walaupun kes yang mcm aku sebut awal awal tadi tak berlaku , tapi tetap kita kena sedar air air mcm yg kat atas tadi tue emg x elok ..  kayy , dats all t0k entry kali nieyh ... tenks kerane sudi jenguk blog aku .. hukhuk ! =)

No comments:

Post a Comment

Tweet Tweet